Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

Rendelés

A rendelés leadásához regisztrálnom kell?

Nem. Webáruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhat, viszont regisztrált vásárlóként számos előnyöket élvezhet, melyek megkönnyítik a vásárlást.

Honnan tudom, hogy sikerült-e a megrendelés?

Sikeres rendelés esetén a rendszerünk rögtön küld egy visszaigazoló e-mailt az Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben a visszaigazolás nem történt meg, kérjük értesítsen bennünket az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Telefon: 06/52 805-807

E-mail: komfortszerelvenyshop@gmail.com

Módosíthatom-e utólag a már leadott megrendelésemet?

Ez a rendelés állapotától függ. Egészen addig van erre lehetősége, amíg a rendelt termék át nem lett adva a kézbesítőnek. Módosítási szándékát kérjük telefonon jelezze, a minél gyorsabb ügyintézés érdekében! A szállítás megkezdésén túl már csak elállási jogával élhet.

Kapok értesítést a rendelésem átvehetőségéről?

Futárszolgálatos kézbesítés esetén, legyen szó házhoz illetve MPL Postán maradó szállításról, az Ön által megadott e-mail címre küldünk egy levelet, miszerint a csomagot átadtuk a futárszolgálat munkatársának. Elküldjük még a csomag azonosító számát, amivel a Magyar Posta honlapján a nyomkövetés menüpont alatt könnyedén utánanézhet csomagja hollétének. (www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal) Továbbá a Magyar Posta is küld egy értesítést e-mail formájában, a csomag várható kézbesítéséről.

A Komfort-Szerelvény Kft által szállított rendelés esetén telefonon értesítjük.

 

Kiszállítás

Mikor kapom meg a rendelésem?

Az MPL Futárszolgálattal kézbesített csomag esetén, a csomag átadásáról küldünk egy e-mailt, melyet követő 2-3 munkanapon belül történik a kézbesítés. Az e-mail tartalmazza a csomag azonosító számát, aminek a segítségével a Magyar Posta honlapján láthatja a csomag feldolgozási szintjét és útvonalát. (www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal)

Az MPL postán maradó rendelés szállítási ideje megegyezik az MPL Futárszolgálattal, tehát a csomag az értesítő e-mailt követő 2-3 munkanapon belül érkezik.

Amennyiben Ön a Komfort-Szerelvény Kft szállítását választotta, akkor mi telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot és egy előre leegyeztetett időpontban történik a szállítás.

Személyes átvétel esetén, hány napig tartják a rendelésemet?

A személyes átvételre 10 napot biztosítunk, ezt követően töröljük a rendelést.

Bankkártyával fizethetek?

Igen, ha a személyes átvételt választotta, akkor szaküzletünkben a bankkártyás fizetési mód is lehetséges.

Az MPL Futárszolgálat munkatársánál is van lehetősége a bankkártyás fizetésre.

A rendelésem érkezésekor, ha nem talál itthon a futár, kihozza még egyszer  a csomagot?

Amennyiben az MPL Futárszolgálat munkatársa nem találja Önt a szállítási címen, felhívja a rendeléskor megadott telefonszámon. Ha telefonon sem éri utol, akkor a következő munkanapon újra kiviszi a csomagot. Ha ekkor sem sikerül a kézbesítés, akkor Ön kap egy értesítőt, mellyel 10 munkanapon belül átveheti a csomagját.

 

Egyéb

A feltüntetett árak azonosak a szaküzletben és a webáruházban?

Nem, a webáruházban látott árak csak itt, a webshoppon keresztül leadott rendelések esetében érvényesek, máshol nem érvényesíthető!

A szállítási költség szerepel majd a számlán?

Természetesen igen, minden esetben részletes számlát állítunk ki.

blog comments powered by Disqus