A komfortszerelvenyshop.hu sütiket használ a weboldal működtetése, elemzése, használatának megkönnyítése és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében. Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelvek értelmében.

Ha módosítani szeretnél a cookie-k beállításán, vagy le szeretnéd tiltani azokat, azt is megteheted.

Termékek

GYIK

Rendelés

A rendelés leadásához regisztrálnom kell?

Nem. Webáruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhatsz, viszont regisztrált vásárlóként számos előnyöket élvezhetsz, melyek megkönnyítik a vásárlásodat.

Honnan tudom, hogy sikerült-e a megrendelés?

Sikeres rendelés esetén a rendszerünk rögtön küld egy visszaigazoló e-mailt az általad megadott e-mail címre. Amennyiben a visszaigazolás nem történt meg, kérlek értesíts bennünket az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Tel.:+36302465212

shop@komfortszerelveny.hu

Módosíthatom-e utólag a már leadott megrendelésemet?

Ez a rendelés állapotától függ. Egészen addig van erre lehetőséged, amíg a rendelt termék át nem lett adva a kézbesítőnek. Módosítási szándékodat kérjük telefonon jelezd, a minél gyorsabb ügyintézés érdekében! A szállítás megkezdésén túl már csak elállási jogoddal élhetsz.

Kapok értesítést a rendelésem átvehetőségéről?

Futárszolgálatos kézbesítés esetén, legyen szó házhoz illetve MPL Postán maradó szállításról, az általad megadott e-mail címre küldünk egy levelet, miszerint a csomagot átadtuk a futárszolgálat munkatársának. Elküldjük még a csomag azonosító számát, amivel a Magyar Posta honlapján a nyomkövetés menüpont alatt könnyedén utánanézhetsz csomagod hollétének. (www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal) Továbbá a Magyar Posta is küld egy értesítést e-mail formájában, a csomag várható kézbesítéséről.

A Komfort-Szerelvény Kft által szállított rendelés esetén telefonon fogunk értesíteni.

Kiszállítás

Mikor kapom meg a rendelésem?

Az MPL Futárszolgálattal kézbesített csomag esetén, a csomag átadásáról küldünk egy e-mailt, melyet követő 2-3 munkanapon belül történik a kézbesítés. Az e-mail tartalmazza a csomag azonosító számát, aminek a segítségével a Magyar Posta honlapján láthatod a csomag feldolgozási szintjét és útvonalát. (www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal)

Az MPL postán maradó rendelés szállítási ideje megegyezik az MPL Futárszolgálattal, tehát a csomag az értesítő e-mailt követő 2-3 munkanapon belül érkezik.

Amennyiben a Komfort-Szerelvény Kft szállítását választottad, akkor mi telefonon felvesszük Veled a kapcsolatot és egy előre leegyeztetett időpontban történik a szállítás.

Személyes átvétel esetén, hány napig tartják a rendelésemet?

Mivel már kifizetted a rendelést, így mindkettőnk érdeke, hogy minél hamarabb érte gyere a rendelésedért.

Bankkártyával fizethetek?

Igen, viszont a személyes átvétel, illetve a cégünk általi szállítás esetén csak online bankkártyás fizetésre van lehetőség.

Az MPL Futárszolgálat munkatársánál, vagy bizonyos Postákon, amennyiben Postán maradó szállítást választottál, van lehetőséged a bankkártyás fizetésre.

A rendelésem érkezésekor, ha nem talál itthon a futár, kihozza még egyszer  a csomagot?

Amennyiben az MPL Futárszolgálat munkatársa nem talál a szállítási címen, felhív a rendeléskor megadott telefonszámon. Ha telefonon sem ér utol, akkor a következő munkanapon újra kiviszi a csomagot. Ha ekkor sem sikerül a kézbesítés, akkor kapsz egy értesítőt, mellyel 5 munkanapon belül átveheted a csomagodat a legközelebbi postán.

Garancia

Honnan tudom, hogy melyik termékre mennyi a garanciális időszak?

A garancia szabályozásáról, a kötelező garanciáról a Garancia menüpontban olvashatsz részletesen. De a webshopunkban kapható garanciális termékekre a jelenleg érvényben lévő ártól függő, ún. sávos garanciális idő érvényes, ez a kötelező. Ha az adott termékre a gyártó a kötelezőtől több időt vállal, akkor az a termékképen feltüntettük.

Hogyan tudom érvényesíteni garanciális jogaimat?

Először is tartsd meg a számlát és a kapott jótállási jegyet, ha nem kaptad meg a termékkel valamelyiket, jelezd felénk, pótoljuk. Ha hibásodást tapasztalsz, vedd fel a gyártóval a kapcsolatot, ha nem boldogulsz, hívj minket, segítünk!. A gyártó vagy szerviz hálózatának elérhetőségeit a jótállási jegyben megtalálhatod.

Egyéb

A feltüntetett árak azonosak a szaküzletben és a webáruházban?

Nem, a webáruházban látott árak csak itt, a webshopban keresztül leadott rendelések esetében érvényesek, máshol nem érvényesíthető! Ez fel van tüntetve a termék ára alatt elhelyezett piros szövegben, miszerint az árak webes árak, eltérhetnek a bolti áraktól. Ezért ha a webes kedvezményes áron szeretnél vásárolni, rendeld meg a terméket azonnal és fizesd is ki online bankkártyás fizetéssel vagy előre utalással!

A szállítási költség szerepel majd a számlán?

Természetesen igen, minden esetben részletes számlát állítunk ki. És az utánvét díja is, amennyiben utánvéttel szeretnél fizetni. Mindkettőt, mint közvetített szolgáltatás, számlázzuk.

Reméljük segítségedre voltunk e kis összefoglalóval! Ha nem találtad benne a kérdésedet, kérlek ne habozz, hívd ügyfélszolgálatunkat és segítünk!

Üdvözlettel: komfortszerelvenyshop.hu

2023.05.26.

blog comments powered by Disqus