A komfortszerelvenyshop.hu sütiket használ a weboldal működtetése, elemzése, használatának megkönnyítése és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében. Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelvek értelmében.

Ha módosítani szeretnél a cookie-k beállításán, vagy le szeretnéd tiltani azokat, azt is megteheted.

Termékek

GYIK - Fizetés és szállítás

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Utánvétes, online bankkártyás és előre utalásos fizetés.

Mi a teendő sikertelen online bankkártyás fizetés esetén?

A megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk, hogy mivel sikertelen volt az online bankkártyás fizetés, milyen módon (átutalás vagy utánvétel) szeretnéd kifizetni a rendelésedet. Ezután ügyfélszolgálatunk kérésednek megfelelően módosítani fogja a fizetési módot és egy új rendelés visszaigazoló e-mailt küld.

VAGY már lehet előzőleg Mi vesszük fel Veled a kapcsolatot a sikertelen online bankkártyás fizetés esetén és megbeszéljük, hogyan szeretnéd rendezni azt. Ez alapján kérésednek megfelelően módosítani fogjuk a fizetési módot és egy új rendelés visszaigazoló e-mailt küldünk.

Előre utalással fizetnék, hová utaljak?

Az átutaláshoz szükséges adatok:

  • Számlatulajdonos: Komfort-Szerelvény Kft
  • Számlaszám: 10400346-50526790-56711000
  • Megjegyzésként kérjük, tüntesd fel a rendelés számát!

A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.

Mikor kapom meg a számlát a rendelésemről?

Webáruházunk a rendelésről készült számlát minden esetben a feladáskor a csomagban elküldi a részedre, hiszem nem elektronikus, hanem hagyományos számlával dolgozunk. Személyes átvétel esetén az áruval együtt kapod meg az üzletben.

Mikor kapom meg a rendelésem?

Az MPL Futárszolgálattal kézbesített csomag esetén, a csomag átadásáról küldünk egy e-mailt, melyet követő 1-2 munkanapon belül történik a kézbesítés. Az MPL postán maradó rendelés szállítási ideje megegyezik az MPL Futárszolgálattal, tehát a csomag az értesítő e-mailt követő 1-2 munkanapon belül érkezik.

Személyes átvétel esetén, hány napig tartják a rendelésemet?

Mivel már kifizetted a rendelést, így mindkettőnk érdeke, hogy minél hamarabb érte gyere a rendelésedért.

Bankkártyával fizethetek?

Igen, viszont a személyes átvétel esetén csak online bankkártyás fizetésre van lehetőség.

Az MPL Futárszolgálat munkatársánál, vagy bizonyos Postákon, amennyiben Postán maradó szállítást választottál, van lehetőséged a bankkártyás fizetésre.

Mivel fizethetek a futárnak?

Készpénzzel, vagy bankkártyával.

A rendelésem érkezésekor, ha nem talál itthon a futár, kihozza még egyszer  a csomagot?

Amennyiben az MPL Futárszolgálat munkatársa nem talál a szállítási címen, felhív a rendeléskor megadott telefonszámon. Ha telefonon sem ér utol, akkor a következő munkanapon újra kiviszi a csomagot. Ha ekkor sem sikerül a kézbesítés, akkor kapsz egy értesítőt, mellyel 5 munkanapon belül átveheted a csomagodat a legközelebbi postán.

A szállítási költség szerepel majd a számlán?

Természetesen igen, minden esetben részletes számlát állítunk ki. És az utánvét díja is, amennyiben utánvéttel szeretnél fizetni. Mindkettőt, mint közvetített szolgáltatás, számlázzuk.

Mi a teendőm, ha hibás terméket kaptam?

Készíts fotót és vedd fel velünk a kapcsolatot!

Mi a teendő, ha sérült terméket kaptam?

Ha a csomag kívül sérült, ne vedd át a terméket a futártól, mert az szállítás alatt sérülhetett meg. Mi minden esetben sértetlen csomagot és terméket adunk át a futárnak. Ha kibontás után észleled a termék sérülését, akkor készíts fotókat és hívj Bennünket!

blog comments powered by Disqus