Milyen fizetési módok közül választhatok?
Utánvétes, online bankkártyás és előre utalásos fizetés.
Mi a teendő sikertelen online bankkártyás fizetés esetén?
A megrendeléskor kapott visszaigazoló e-mail-re válaszolva megírod nekünk, hogy mivel sikertelen volt az online bankkártyás fizetés, milyen módon (átutalás vagy utánvétel) szeretnéd kifizetni a rendelésedet. Ezután ügyfélszolgálatunk kérésednek megfelelően módosítani fogja a fizetési módot és egy új rendelés visszaigazoló e-mailt küld.
VAGY már lehet előzőleg Mi vesszük fel Veled a kapcsolatot a sikertelen online bankkártyás fizetés esetén és megbeszéljük, hogyan szeretnéd rendezni azt. Ez alapján kérésednek megfelelően módosítani fogjuk a fizetési módot és egy új rendelés visszaigazoló e-mailt küldünk.
Előre utalással fizetnék, hová utaljak?
Az átutaláshoz szükséges adatok:
- Számlatulajdonos: Komfort-Szerelvény Kft
- Számlaszám: 10400346-50526790-56711000
- Megjegyzésként kérjük, tüntesd fel a rendelés számát!
A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.
Mikor kapom meg a számlát a rendelésemről?
Webáruházunk a rendelésről készült számlát minden esetben a feladáskor a csomagban elküldi a részedre, hiszem nem elektronikus, hanem hagyományos számlával dolgozunk. Személyes átvétel esetén az áruval együtt kapod meg az üzletben.
Mikor kapom meg a rendelésem?
Az MPL Futárszolgálattal kézbesített csomag esetén, a csomag átadásáról küldünk egy e-mailt, melyet követő 1-2 munkanapon belül történik a kézbesítés.
Személyes átvétel esetén, hány napig tartják a rendelésemet?
Mivel már kifizetted a rendelést, így mindkettőnk érdeke, hogy minél hamarabb érte gyere a rendelésedért.
Bankkártyával fizethetek?
Igen, viszont a személyes átvétel esetén csak online bankkártyás fizetésre van lehetőség.
Az MPL Futárszolgálat munkatársánál, vagy bizonyos Postákon, amennyiben Postán maradó szállítást választottál, van lehetőséged a bankkártyás fizetésre.
Mivel fizethetek a futárnak?
Készpénzzel, vagy bankkártyával.
A rendelésem érkezésekor, ha nem talál itthon a futár, kihozza még egyszer a csomagot?
Amennyiben az MPL Futárszolgálat munkatársa nem talál a szállítási címen, felhív a rendeléskor megadott telefonszámon. Ha telefonon sem ér utol, akkor a következő munkanapon újra kiviszi a csomagot. Ha ekkor sem sikerül a kézbesítés, akkor kapsz egy értesítőt, mellyel 5 munkanapon belül átveheted a csomagodat a legközelebbi postán.
A szállítási költség szerepel majd a számlán?
Természetesen igen, minden esetben részletes számlát állítunk ki. És az utánvét díja is, amennyiben utánvéttel szeretnél fizetni. Mindkettőt, mint közvetített szolgáltatás, számlázzuk.
Mi a teendőm, ha hibás terméket kaptam?
Készíts fotót és vedd fel velünk a kapcsolatot!
Mi a teendő, ha sérült terméket kaptam?
Ha a csomag kívül sérült, ne vedd át a terméket a futártól, mert az szállítás alatt sérülhetett meg. Mi minden esetben sértetlen csomagot és terméket adunk át a futárnak. Ha kibontás után észleled a termék sérülését, akkor készíts fotókat és hívj Bennünket!