Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü

Általános szerződési feltételek

  1. A webáruház üzemeltetőjének adatai

A komfortszerelveny.hu weboldalt és egyben webáruházat a Komfort-Szerelvény Kft üzemelteti, melynek főbb adatai az alábbiak:

  • Képviselő: Kovács Tibor
  • Alapítási idő: 2015. 01
  • Adószám: 25121137-2-09
  • Cégjegyzékszám: 09-09-026676
  • Illetékes cégbíróság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága 4026 Debrecen Perényi u. 1
  • Bankszámlaszám: 10400346-50526790-56711000
  • Székhely: 4220 Hajdúböszörmény. Dózsa György krt. 64
  • Telephely: 4220 Hajdúböszörmény. Dózsa György krt. 64
  • Elérhetőség: info@komfortszerelveny.hu, 06/30 238 4848, 06/30 246 5212
  • Weboldalunk címe: www.komfortszerelveny.hu
  • Webáruházunk címe: www.komfortszerelvenyshop.hu
  • Ügyfélszolgálat elérhetőségei:06/30 246 5212, komfortszerelvenyshop@gmail.com
  • Nyitvatartási idő, a rendelés leadása: H-P 07.30 - 17 h

A komfortszerelveny.hu webáruház az üzemeltető céghez hasonlóan elsősorban épületgépészeti anyagok kereskedelmével foglalkozik. Ezen kívül még klíma, öntözés, szellőzés a főbb szakterületek, melyek anyagellátását biztosítja. Továbbá fürdőszobai, konyhai, hideg, és meleg burkolatok, azok kiegészítő termékei, valamint háztartási kisgépek, test- és szépségápolási termékek, gázkészülék alkatrészek, mérőműszerek, klímák tartoznak az általa forgalmazott árucikkek közé.

  1. Általános bevezető

Ezen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a www.komfortszerelvenyshop.hu webáruház által nyújtott szolgáltatás igénybevételének feltételeit és szabályait. Az ÁSZF-en kívül még a weboldal, illetve a webáruház felülete is tartalmaz a webáruház használatát segítő tájékoztatást.

A szerződés nyelve magyar, magatartási kódexre nem utal.

A Komfort-Szerelvény Kft által üzemeltetett Komfort-Szerelvény.hu internetes szakáruházban történő vásárlás feltétele e szerződésben foglaltak megértése, elfogadása.

Ön a webáruház használatával tudomásul veszi és egyben elfogadja ezen szerződés tartalmát, valamint erről írásban is biztosítja az üzemeltetőt a megrendelés leadásakor a megfelelő négyzetre történő kattintással.

A webáruházakban történő vásárlásra vonatkozó jogszabályok alapján (2013.évi V. törvény a Polgári törvénykönyvről, 45/2014 II. 26. Kormányrendelet) az elektronikus úton kötött szerződések írásban kötöttnek minősülnek.

  1. A szerződés tárgya

A szerződés tárgyát a www.komfortszerelvenyshop.hu online áruházban található árucikk(ek) képezik, mely(ek)re a vevő a vásárlási megrendelésben rögzíti vásárlási szándékát, aki annak tulajdonságairól, jellemzőiről a termékhez tartozó leírásban, valamint ügyfélszolgálatunk elérhetőségén tájékozódhat.

Webáruházunkban található képek, fotók, ábrák, színek, leírások és műszaki adatok csupán a tájékoztatást szolgálják. A gyártók szinte minden esetben fenntartják a jogot, hogy a termékeken fent leírt tulajdonságain változtassanak, így a termékek a fenti dimenziókban kis mértékben eltérhetnek egymástól, akár két egymást követő megrendelés esetében is.

A képek csupán illusztrációk, a tájékoztatást szolgálják, a webáruházban található képek és a valóság között eltérések lehetnek.

A termék használatát, beszerelését, beépítését, üzembe helyezését megelőzően ellenőrizze a termék pontos paramétereit, és az üzembe helyezést szakemberrel végeztesse, mert a termékleírásban szereplő adatok változhatnak.

Webáruházunkban a termékek mellett a bruttó, ÁFA-val növelt árakat tüntetjük fel. Amennyiben elsősorban rendszerhiba miatt téves ár kerül az adott termék mellé, mely jelentősen eltér a termék valós értékétől, akkor azt áruházunk nem a téves, hanem a valós áron értékesíti, viszont a megrendelő ebben az esetben a valós áron történő vásárlást visszautasíthatja és a webáruház ezt el is fogadja.  

  1. A vásárlás folyamata lépésekben és az egyes lépésekhez kapcsolódó tudnivalók, szabályozások

Regisztráció

Regisztrálni az oldal felső menüsorában lévő Regisztráció fülre kattintva lehet. Ezután válassza ki, hogy magánszemélyként, vagy jogi személyként kíván regisztrálni, majd értelemszerűen töltse ki a mezőket, és kattintson a Tovább gombra. Ekkor a rendszer ellenőrzi, majd elfogadja a regisztrációt, melyről értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. Ettől kezdve Ön regisztrált felhasználó. Ismét a tovább gombra kattintva visszatérhet a főoldalra.

Webáruházunkban egyébként regisztráció nélkül is vásárolhat, viszont regisztrált vásárlóként számos előnyöket élvezhet, melyek megkönnyítik a vásárlását és amelyekről a továbbiakban tájékozódhat.

Bejelentkezés

Amennyiben már Ön regisztrált felhasználó, a webshop felső menüsorában található Belépés fülre kattintva tud belépni (a Regisztráció gombtól balra találhatja). A megjelent ablak mezőibe értelemszerűen írja be a regisztráció során megadott e-mail címet és jelszót, majd kattintson a Belépés gombra. Bejelentkezés után a panel tartalma automatikusan megváltozik, kiírásra kerül, hogy milyen néven van bejelentkezve és egyidejűleg kilépési lehetőség jelenik meg: Kilépés, amennyiben legördíti az üdvözlő menüt.

Ezen kívül láthatja a fiókja tartalmát: Fiókom. Itt módosíthatja fiókjának adatait, jelszót cserélhet, címadatait megváltoztathatja, amennyiben szükséges, illetve megtekintheti a kívánságlistáját, ezen kívül feliratkozhat hírlevelünkre, vagy vissza is mondhatja azt. A felső menüsávban lévő Főoldalra kattintva kiléphet fiókjából, de azt bejelentkezett állapotban továbbra is megtalálja, ha legördíti a Regisztráció és a Belépés menü helyén megjelenő Üdvözöljük ...! menüt. Ott a fiókján kívül még további három menüt talál: Korábbi rendelésekKívánságlistám, Kilépés.

Böngészés

A termékeket az oldalunk bal oldalán található Termékek menüpontban különböző kategóriákba sorolva találja meg. Azokon belül pedig alkategóriák vannak, a könnyebb eligazodás miatt. Ezen kívül az oldal felső menüsávjában jobb oldalán található Keresés fülbe beírhatja az Ön által keresendő termék nevét, majd a mellette lévő keresés ikonra kattintva a rendszer megkeresi Önnek a kívánt terméke(ke)t. A keresést le is szűkítheti kategóriára, a keresés mellett lévő kategóriaválasztó fül segítségével, de ha nem tudja besorolni az Ön által keresett terméket, hagyja a kategória választót a Minden kategórián.

Áruházunkban böngészve összeállíthatja kosarának tartalmát. Az Ön által kiválasztott termék adatlapján megtalálja a Kosárba gombot, melyre kattintva a kiválasztott termék automatikusan az Ön kosarába kerül. Ha a termékről bővebb információra van szüksége, kattintson a Részletek gombra. Ha még az ott található információknál is többre van szüksége a vásárlás mellett történő döntéshez, hívja ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon e-mailt.

A termék kosárba kerülése, illetve kikerülése onnan

A termék adatlapján lévő Kosárba gomb megnyomása után a kiválasztott termék a kosárba kerül, a weboldal pedig az Ön kosarának tartalmát tölti be. Ott egyrészt a mennyiséget módosíthatja 1-ről, amennyiben szeretné, de a Vásárlás folytatása fülre kattintva folytathatja a böngészést, míg a Tovább a pénztárhoz gomb pedig elvezeti Önt a pénztárhoz, pontosabban a megrendelés megerősítéséhez és a fizetéshez. A kosarának tartalma megmutatja még Önnek a kiválasztott terméke(ke)t, annak árát, illetve a lap bal oldalán megtekintheti a várható szállítási költséget, amennyiben kiválasztja az országot és a várost, ahová az árut kell szállítani.

A termék(ek) megrendelése

Amennyiben összeállította kosarának tartalmát és szeretné megvásárolni a terméke(ke)t, kattintson a tovább a pénztárhoz gombra.

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt minél hamarabb e-mail-ben a komfortszerelvenyshop@gmail.com címre jelezze. Amennyiben ez irányú kérése a csomag feladását megelőzően eljut hozzánk, minden további következmények nélkül töröljük rendszerünkből, viszont ellenkező esetben már ebben nem tudunk Önnek segíteni.

A szállítási és fizetési mód kiválasztása - Fizetendő összeg és adatok - A rendelés véglegesítése, hiba esetén javítási lehetőség

Ha Ön regisztrált vásárló és a böngészés ideje alatt még nem jelentkezett be, akkor itt megteheti. Ugyanakkor amennyiben nem regisztrált még előzőleg, eldöntheti, hogy regisztrál-e, vagy anélkül vásárol (l. Bejelentkezés, l. Regisztráció).

Ha be van jelentkezve, a megvásárolni kívánt termékek kiválasztása után, illetve a Tovább a pénztárhoz fülre kattintva, ellenőrizze adatait, szükség esetén módosítsa azokat, majd a tovább gombra kattintva válassza ki a szállítási módot, majd ismét kattintson a tovább fülre. Ezt követően válasszon fizetési módot és kattintson a tovább gombra. Ekkor már láthatja a teljes fizetendő összeget, amely a termék(ek) ára és a szállítási díj együttesen. Ha szükségesnek tartja, a megjegyzés rovatba írhat. Még a szállítási módra történő átlépés előtt külön megkérdezi a rendszer, hogy a már előzőleg megadott szállítási címre kéri a szállítást, illetve számlázási címre kéri a számlát, vagy megad másikat. Valamelyiket mindenképpen ki kell választani a továbblépéshez.

Itt láthatja az Ön által megadott adatokat, és a megrendelt termékeket.

Mielőtt innen tovább lépne, el kell olvasnia és el kell fogadnia a vásárlási útmutatót a mellette lévő négyzetbe kattintva. Ennek bejelölésével azt jelzi felénk, hogy elolvasta és tudomásul vette a felső menüsorban lévő Vásárlási útmutató legördítésekor megjelenő összes dokumentumot, szabályzatot: Regisztráció - Belépés - Kilépés, A vásárlás menete, Általános szerződési feltételek, Adatvédelmi nyilatkozat. Ha valamit módosítani szeretne, azt a vissza gomb segítségével megteheti, majd ha kész, kattintson a Megrendelés gombra. Ekkor véglegesítette megrendelését, azaz megrendelte a termék(eke)t. Ezt követően a rendszer kiírja, hogy sikeres volt a rendelése. Innen a tovább gombra kattintva visszajut a főoldalra.

Sikeres rendelés esetén rögtön kap egy visszaigazoló e-mailt.

A rendelés visszaigazolása, egyeztetés

A fentiekről kap egy visszaigazoló e-mailt. Pontosabban tájékoztatjuk arról, hogy rendelése sikeres volt, annak feldolgozása elkezdődött. Majd vevőszolgálati munkatársunk adategyeztetés céljából felveszi Önnel a kapcsolatot az Ön által megadott telefonszámon.

Amennyiben a visszaigazolás nem történik meg, kérjük értesítsen bennünket ügyfélszolgálatunk valamelyik elérhetőségén, amelyeket e dokumentum 1. fejezetében találhat meg.

Üres kosár, kijelentkezés

Sikeres rendelés után kosara újra üres lesz. Ha befejezte a vásárlást, gördítse le a Regisztráció és a Belépés menü helyén megjelenő Üdvözöljük...! menüt, ott találja a Kilépés gombot, s arra kattintva kiléphet. Ez a gomb csak akkor látható a panelen, ha Ön bejelentkezett előzőleg.

De folytathatja is a böngészést.

Kérdések, segítségkérés

A felmerülő kérdéseivel forduljon hozzánk a vevőszolgálati telefonszámon, vagy webáruházunk Kapcsolat menüpontban található elérhetőségek bármelyikén. A levél ikonra kattintva közvetlenül írhat nekünk, melyre rövid időn belül válaszolunk.

Valamint a jobb oldalon található Vevőszolgálat menüpontban megtalálhatja a vevőszolgálatunk telefonszámát és a Hagyjon üzenetet!-re kattintva közvetlenül üzenetet írhat nekünk, melyre rövid időn belül válaszolunk.

Ezek segítségével akár bonyolultabb, hosszadalmasabb levelezést igénylő szakmai segítséghez is hozzá juthat díjtalanul.

A megrendelés teljesítése

A megrendelt termékeket csomagba összeállítva átadjuk a futárszolgálatnak, vagy cégünk szállító szolgálatának, illetve személyes átvétel esetén várjuk, hogy a megrendelő jöjjön érte. Az első esetben amikor a küldemény útnak indul, arról e-mailben értesítjük Önt, melyben kap egy azonosítószámot is, mely az adott csomagjára vonatkozik.

Csomagolás

A futárszolgálattal történő szállítás estén termékeinket megfelelő méretű, több rétegű papírdobozokba csomagoljuk. A csomagolás költsége Önt nem terheli, azt nem számoljuk fel, mi vállaljuk át.

Szállítás / Áruátvétel

Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk, problémánk  lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott szín, nagyság okán ütközik problémába a szállítás) munkatársunk a kapcsolatfelvétel alkalmával tájékoztatja Önt erről.

A megrendelt áruk többféle módon juthatnak Önhöz, azaz a megrendelőhöz: személyes átvétellel, MPL futárszolgálattal, valamint a Komfort-Szerelvény Kft kiszállítása segítségével. Ezt Önnek kell kiválasztania a megrendelés során.

A MPL futárszolgálat általi szállítás is kétféle lehet, házhoz szállítás, vagy postán maradó szállítás. A szállítási díjak kedvezőek, a csomag súlyától változnak. Az árak az alábbiak (bruttó árak):

MPL futárszolgálattal történő házhoz szállítás esetén

Súly (kg)

Ár (Ft)

 

Súly (kg)

Ár (Ft)

0-1,0

1 790

 

60,0001-70,0

14 390

1,0001-2 ,0

1 890

 

70,0001-80,0

16 590

2,0001-3,0

1 990

 

80,0001-100,0

21 390

3,0001-10,0

2 890

 

100,0001-200,0

23 990

10,0001-20 ,0

3 590

 

200,0001-300,0

26 990

20,0001-25,0

3 990

 

300,0001-400,0

29 690

25,0001-30,0

4 990

 

400,0001-500,0

32 590

30,0001-40,0

6 390

 

500,0001-1000,0

35 890

40,0001-50,0

10 590

 

1000,0001-3000,0

39 990

50,0001-60,0

12 590

 

 

 

 

MPL futárszolgálattal történő postán maradó szállítás esetén

Súly (kg)

Ár (Ft)

     

0-1,0

1 390

     

1,0001-2 ,0

1 490

     

2,0001-3,0

1 590

     

3,0001-10,0

2 390

     

10,0001-20 ,0

2 990

     

20,0001-25,0

3 290

     

25,0001-30,0

3 890

     
         
         
         
 

A törékeny és terjedelmes termékek szállítását az MPL csak felár ellenében szállítja, ezért ezen termékek szállítási díja eltér a fenti táblázatban talált díjaktól. A törékeny termékek szállítását a Posta az alapdíj 75%-os, míg a terjedelmes termékek szállítását az alapdíj 100%-os felárával szállítja. Mindkét többletszolgáltatás együttes igénybevétele estén az alacsonyabb szolgáltatási díjat elengedjük.

Törékeny az a termék, amely a normál kezelési mód mellett könnyen megsérül.

Terjedelmes az a termék, amelynek legalább egyoldali kiterjedése nagyobb, mint 75 cm, vagy a hosszúsága, a magassága és a szélessége összeadva nagyobb, mint 2 méter.

Postán maradó szállítás esetén megrendeléskor ki kell választania, hogy hol veszi át a csomagját. Ez bármelyik magyarországi posta lehet. Ön értesítést kap arról, hogy mikor mehet az adott postára a megrendelt termékéért.

A Magyar Posta a csomagot a feladást követő 2-3 napon belül szállítja. Hétvégén nincs szállítás. Ha a kézbesítést végző személlyel nem sikerül a találkozó, a következő napon újra próbálkozik, ha ekkor sem jár sikerrel, akkor Ön kap egy értesítőt, mellyel 10 napon belül felveheti csomagját, amennyiben ezt elmulasztja, akkor a csomag visszakerül hozzánk a feladóhoz, azaz a Komfort-Szerelvény Kft-hez. Ám ebben az esetben a felmerült szállítási költséget kiszámlázzuk a megrendelő részére, akinek azt ki kell fizetnie.

Cégünk, mivel csupán Magyarország területéről fogadja a megrendeléseket, így a szállítás is a magyar határokon belül történik.
Ezt az árat rendszerünk már a kiválasztott áru kosárba tétele után kiszámolja a termék súlyától függően, s a kosárra kattintva azt bármikor megnézheti.

Komfort-Szerelvény Kft által történő ingyenes kiszállítást a megrendelő abban az esetben tudja igénybe venni, ha a szállítás Hajdúböszörmény, Balmazújváros, Nagyhegyes, Hajdúvid, Hajdúdorog, Hajdúnánás, Újfehértó, Hajdúhadház, illetve Téglás területére kell, hogy történjen és az ügyfélszolgálaton leegyeztetett kiszállítási időpont megfelelő mindkét fél számára. Ebben az esetben a szállítási módoknál viszont ezt kell, hogy válassza, különben az Ön által kiválasztott módon és díjazás szerint fogunk eljárni. Emiatt szállítási díjat nem áll módunkban visszafizetni. E szállítás igénybevételének másik feltétele, hogy 10000 Ft felett vásároljon.

Amennyiben Ön a személyes áruátvételt választotta, akkor a megrendelt termékét átveheti webáruházunk üzemeltetőjének telephelyén, Hajdúböszörmény, Dózsa György krt. 64 sz. alatt H-P 7-17, Szo: 7-12 óráig. Ebben az esetben a megrendelőt nem terheli szállítási költség, hiszen szállítás részünkről nem történt. Az átvételre 10 napot adunk, azt követően semmisnek vesszük megrendelését, azaz töröljük, de ez idő alatt ügyfélszolgálatunk több alkalommal is megpróbálja Önnel felvenni a kapcsolatot.

A megrendelhető termékek szállítási határideje nagyon eltérő, hiszen nagyobb részük, melyek raktárkészleten találhatóak, azonnal csomagolható és szállítható, míg kisebb részük, melyeket cégünk a megrendelés leadása után rendeli meg, az később szállítható.

Ezen rendelésre szoruló termékek egy részénél eleve a megrendeléskor már láthatja a termék adatlapján a Rendelhető, vagy az Nincs készleten címkét.

Rendelhető az a termék, amely éppen nincs raktáron, de a nagykereskedőnél, a gyártónál van és pár napon belül beszerezhető.

A Nincs készleten viszont az a termék, amely a megrendelés pillanatában sem cégünknél, sem a nagykereskedőnél, sem a gyártónál nincs raktáron, emiatt ezek beszerzési ideje akár több hónap is lehet.

Mindkét esetben vevőszolgálatunkat kell, hogy hívja, mert egyébként a webfelületen ezen termékek kosár füle inaktív, tehát a szokásos módon nem megrendelhetők.

Ezeket az információkat a rendelhető és a nincs készleten címkékkel ellátott termékek adatlapján is megtalálhatja.

Viszont az általunk kínált termékek kisebb részénél előfordulhat az is, hogy raktáron lévő a termék, de éppen elfogyott, hiszen cégünk nem csupán webes, hanem bolti kereskedelemmel is foglalkozik. Ezek, illetve a rugalmasság fenntartása miatt a megrendelés után ügyfélszolgálati munkatársunk, a visszaigazolást követő e-mail megérkezése után 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot (ez munkanapot számítva értendő).

Tehát ez az időszak termékenként változik, de erről egyrészt Ön már a megrendelés előtt tájékozódhat a termék adatlapján, illetve megrendelés után arról pontosabb tájékoztatást is kap. E két idő jelentősen nem térhet el egymástól, a pontos szállítási időről munkatársunk tájékoztatást nyújt.  Amennyiben a részünkre történő beszállítás jelentősen meghosszabbítja a termék adatlapján megjelölt várakozási időszakot, a megrendelő eldöntheti vár-e a termékre, vagy anélkül megrendeli a többi terméket, vagy eláll az adott termék megvásárlási szándékától, természetesen következmények nélkül. Az ismertetett esetleges csúszások esetén a fenti engedményeken kívül cégünket további felelősségvállalás, azaz kártérítés nem terheli.

csomagok feladásáról e-mailben tájékoztatjuk a megrendelőt, a csomag érkezése az elektronikus levelet követő 2 munkanapon belül várható. Ezen e-mailben kap egy azonosító számot is, mely erre megrendelésére, illetve csomagjára vonatkozik. E szám segítségével tud érdeklődni csomagja felől a Magyar Posta honlapján, ahol működik az ún. nyomkövető rendszer (www.posta.hu).

Ha Ön az értesítő e-mailt követő 3 munkanapon belül nem kapja meg csomagját, értesítsen bennünket erről az ügyfélszolgálatunk bármelyik elérhetőségén, de legszerencsésebb írásban – e-mailben.

Át nem vett csomag

Amennyiben Ön az általunk postázott csomagot 10 munkanapon belül, többszöri megkeresésre sem veszi át, akkor az visszakerül cégünkhöz. Ha rendszerünk ugyanazon megrendelőnél észleli ezt többször, cégünk ez esetben nem teljesíti a továbbiakban azt. Ekkor viszont a költséget a megrendelőnek  kell kiegyenlítenie.

Fizetés

Az Ön által kiválasztott fizetési módnak megfelelően rendezheti számláját, melyek a kiválasztott szállítási mód szerint behatároltak.

Amennyiben a futárszolgálat általi házhoz szállításválasztja, háromféle fizetési mód közül választhat: online bankkártyás fizetés, előre utalás, vagy utánvét.

Az online bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.

Előre utalás esetén, az összeg beérkezése után küldjük a csomagot. Az összeget az alábbi számlaszámunkra kell utalni:

  • K&H 10400346-50526790-56711000

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Utánvét esetén a futárszolgálat munkatársának kell fizetni. Az utánvétes szállításnak plusz díja van, hiszen a futárszolgálat által át vett pénznek cégünk számlájára kell, hogy kerüljön, aminek költsége van. Az utánvét plusz díja 700 Ft.

Amennyiben a futárszolgálat általi postán maradó szállítást választja, szintén a fenti háromféle fizetési mód közül választhat: online bankkártyás fizetés, előre utalás, vagy utánvét.

Komfort-Szerelvény Kft szállítása esetén online bankkártyával, előre utalással, a fenti számlaszámra, vagy a szállító munkatársunknak készpénzes fizetés útján rendezheti számláját. Ez utóbbi nem egyenlő a szoros értelmében vett utánvételes fizetéssel, legalábbis abban az értelmében, hogy plusz díj nem terheli. Viszont a számlán utánvételes fizetés fog szerepelni, természetesen külön költség nélkül.

Személyes átvétel esetén készpénzzel, vagy bankkártyával fizethet üzletünkben, de akár választhatja az előre utalást, vagy az online bankkártyás fizetést is. Ennek természetesen díja nincs.

  1. Elállás

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a megrendelő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Gazdasági társaság kereskedőket, viszonteladókat, egyéb jogi személyeket nem illeti meg az elállási jog (17/1999. (II.5.) Korm. rendelet). Jelen tájékoztató hiányában a megrendelő 1 év elteltéig jogosult e jogát gyakorolni.

Tehát a hatályos jogszabályoknak megfelelően, Ön a csomagja átvételétől számított 14 napon belül elállhat a vásárlástól. A termék visszaküldése után, visszafizetjük Önnek a teljes összeget.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Az elállási jog abban az esetben sem illeti meg a megrendelőt, ha az általa megrendelt terméket nem előre, hanem az Ő igényeinek megfelelően, illetve kifejezetten az Ő kérésére gyártottak. Ezek következtében annak értékesítése nehézségekbe ütközne.

Az elállási jog gyakorlásának ideje attól a naptól kezdődik, amikor a megrendelő, vagy az általa megjelölt személy (nem a szállítást végző) átvette a megrendelt terméket. E naptól kezdve 14 napon keresztül áll fenn ez a joga a megrendelőnek.

Amennyiben a fogyasztó, jelen esetben egyben megrendelő is, él az elállás jogával, úgy először is a szándékát írásban (a címek alatt található kitöltött nyilatkozat formájában) el kell küldenie  hozzánk az alábbi címek egyikére:

  • Komfort-Szerelvény Kft

4220 Hajdúböszörmény. Dózsa György krt. 64

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nyilatkozat az elállási szándékom gyakorlásáról

Alulírott ……………………………….. kijelentem, hogy elállási jogommal kívánok élni az általam, a komfortszerelvenyshop.hu webáruházban megvásárolt termék(ek)re vonatkozóan:

  • A vásárló neve:…………………………………………………………
  • A vásárló címe: ………………………………………………………...
  • A termék(ek) megnevezése: …………………………………………… 
  • A rendelés ideje: ……………………………………………………….
  • A rendelés száma: ……………………………………………………...
  • A termék átvételének időpontja: ………………………………………
  • A vásárló bankszámlaszáma: …………………………………………..

……………………………………………..

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Aláírás

Kelt:

Majd a terméket hiánytalanul, eredeti csomagolásban vissza kell juttatnia webáruházunk részére a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül. Ez történhet személyesen, postai úton, vagy akár futárszolgálat segítségével. E cselekedetek bizonyítékául ajánlott küldemény, illetve a csomag feladását igazoló hivatalos nyomtatványt tudunk elfogadni.

A visszaküldés költsége Önt terheli, alap esetben ezen kívül más költsége nincs. Viszont a szolgáltató, azaz webáruházunk – amennyiben úgy ítéli meg – a nem rendeltetésszerű használatból eredő anyagi kár megtérítését kérheti a megrendelőtől. Nem rendeltetésszerű használat miatt bekövetkezett értékcsökkenésről akkor beszélünk, ha az a termékek jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

Amennyiben a vásárló él elállási jogával, webáruházunk a termék megérkezését követő 14 napon belül visszatéríti részére az általa előzetesen kifizetett összeget, mely a vételáron kívül tartalmazta a szállítási költséget is. Ennek a visszatérítésnek a módja a vásárló által megadott bankszámlaszámra történő utalás. Webáruházunk, illetve más szolgáltatók egyaránt visszatarthatják a visszatérítendő összeget mindaddig, amíg a megrendelő vissza nem küldi a terméket hiánytalanul, vagy amíg bizonyítékot nem szolgáltat arról, hogy megtette azt. Amennyiben hiányosan, illetve nem a fentiekben leírtak szerint küldi vissza a vásárló a terméket, akkor nem érvényesítheti elállási jogát és nem is kapja meg a visszatérítést, amíg nem pótolja az adott termék hiányos részeit.

Viszont abban az esetben, ha Ön mégsem pótolja a hiányzó részeket, akkor azon kívül, hogy nem élhet elállási jogával, a termék visszaküldésének költsége is Önt terheli.

  1. Szavatosság, jótállás

A Ptk-ban és 45/2014. (II.26.) számú Kormányrendeletekben foglaltak szerint 1 év jótállást vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink, a gyártók és importőrök az áruházunkban forgalmazott termékekre, árucikkekre vonatkozóan. Önnek, mint vásárlónak szavatossági igényei érvényesítéséhez a vásárlást igazolnia kell, ezt az általunk kiállított számlával teheti meg. A jótállási idő a megrendelt termékek átvételének napjától kezdődik.

Amennyiben hibát észlel, küldje vissza a hibás terméket és vele együtt a Hiba észlelése című nyomtatványt kitöltve. Lehetőség szerint fényképet is készítsen a termék(ek)ről és elektronikusan küldje el részünkre.

 Nyilatkozat hiba észleléséről

Alulírott ………………………………….. kijelentem, hogy hibát észleltem az általam, a komfortszerelvenyshop.hu webáruházban megvásárolt termék(ek)re vonatkozóan:

  • A vásárló neve:…………………………………………………………
  • A vásárló címe: ………………………………………………………...
  • A termék(ek) megnevezése: ……………………………………………
  • A hiba leírása:…………………………………………………………..

        …………………………………………………………………………......

  • A rendelés ideje: ……………………………………………………….
  • A rendelés száma: ……………………………………………………...
  • A termék átvételének időpontja: ………………………………………
  • A vásárló bankszámlaszáma: …………………………………………..

……………………………………………..

                    Aláírás

Kelt:

A garanciális ügyintézésre visszaküldött termékek beérkezésekor jegyzőkönyvet készítünk, amely tartalmazza a vásárlás időpontját, a termék hibáját, amit Ön észlelt. E jegyzőkönyv egy példányát elküldjük Önnek e-mailben, másodpéldánya nálunk marad.

A valóban hibás termékeket 15 napon belül lehetőség szerint kicseréljük, vagy megjavíttatjuk. E garanciális cserére, illetve javításra a vásárlás időpontjától számított 1 éven belül van lehetősége. Ha azonban sem cserére, sem javításra nincs lehetőség, akkor a webáruházat üzemeltető cégünk a vételárat visszatéríti az Ön által megadott számlaszámra.

Szavatossági igénye érvényesítése érdekében még fontos tudnivalók:

  • A keletkezett hibáról pontos leírást adjon, mert ez megkönnyíti a hibaelhárítást.
  • A csomagfeladási költséget Önnek kell megfizetnie, a visszaküldés díja viszont cégünket terheli.
  • A csomagot a következő címre küldje vissza: Komfort.Szerelvény Kft, 4220 Hajdúböszörmény. Dózsa György krt. 64
  • Abban az esetben azonban, ha a terméket a szerviz a bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hiba a nem rendeltetésszerű használat miatt jött létre, és ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is Önt terheli. 

Cégünk csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítjuk, hogy a termék hibája az Ön, azaz a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Pontosabban a vásárlástól számított hat hónapon belül érvényét veszti a jótállás, amennyiben be tudjuk bizonyítani, hogy a vásárolt termék hibája az átadást követően keletkezett.

A következő hat hónapban ugyanezen folyamat esetében már a Vásárlónak, azaz Önnek kell bebizonyítania, hogy az általa észlelt hiba már a termék átvételekor is fennállt.

Nem beszélhetünk hibás teljesítésről abban az esetben, ha a Vásárló a termék ismert hibájáról számol be.           

Vannak bizonyos esetek, amikor nem érvényes a garancia. Ezek a következők:

  • a garanciális igény a garancia időn túl érkezett be
  • a termék nem rendeltetésszerű használatából, szakszerűtlen felszereléséből, kezeléséből, tárolásából eredő hibák állnak fenn
  • nem megfelelő üzemeltetés, illetéktelen beavatkozás, mechanikus sérülés vagy elemi kár (vihar, villámcsapás, tűz, robbanás, túlfeszültség, túláram) miatt bekövetkezett hibásodás történt
  • a meghibásodott termék által okozott másodlagos károk

Amennyiben cégünk valamilyen okok miatt visszautasítja szavatossági igényét, de Ön ezzel nem ért egyet, még mindig van lehetősége problémája orvoslására. Ez esetben a békéltető testületekhez fordulhat, melyek elérhetőségei megtalálhatók a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. weboldalán.

Vállalkozásunk székhelye szerint illetékes békéltető testület az alábbi:

  • Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
  • Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

  • Telefonszám: +36 52 500 710
  • Telefax: +36 52 500 720

A fentebb ismertetett 1 éves garanciától eltérő időtartamú is létezik, ezt hívjuk meghosszabbított garanciának, amikor a gyártó az 1 éven túl is vállal garanciát, mely leggyakrabban még további 1 év. Ezt viszont a termék adatlapján megtalálhatja.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Kellékszavatosság

Webáruházunk a Ptk szabályai szerint felelősséget vállal azért, hogy eladáskor hibátlan termék került a Vevőhöz, azaz Önhöz, azaz a termék megvásárlásakor már meglévő hiba miatt bekövetkezett problémáért kellékszavatossági felelősséggel tartozik.

A webáruházban vásárló a Ptk szabályai szerint kellékszavatossági igényét érvényesítheti az áruházat üzemeltető céggel szemben, amennyiben az hibásan teljesített. Ezen igényen belül kérheti az adott termék kicserélését, megjavítását, kivéve abban az esetben, ha az teljesíthetetlen, illetve ha az olyan magas költséggel járna, hogy az más igény teljesítéséhez képest aránytalanul magas anyagi terhet róna az üzemeltető vállalkozásra. Ezen kívül a vásárló még kérheti a termék árának a hibásodás miatti leszállítását, valamint megjavíthatja, vagy megjavíttathatja a fenntartó cég költségére, illetve végső esetben el is állhat a szerződéstől, azaz a vásárlástól. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás okot nem adott. 

Kellékszavatossági igénye érvényesítése érdekében még fontos tudnivalók:

  • Ön, mint fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. Ez esetben a hiba közlésén túl igazolni kell vásárlását az általunk kiállított számla segítségével. Azonban, ha a Vásárló kellékszavatossági igényét a vásárlástól számított 6 hónapon túl kívánja érvényesíteni, akkor már Ő köteles azt bizonyítani, hogy az általa észlelt hiba már a szerződéskötés pillanatában is fennállt.

Termékszavatosság

A Ptk szabályai szerint a Vásárló, azaz Ön a vásárolt termék hibája esetén követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy ha a kijavítás megfelelő határidőn belül nem lehetséges, akkor a terméket cserélje ki. Csere, illetve kijavítás esetén a kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

Bármilyen ingó termék vásárlása után a Vevő annak hibája esetén érvényesítheti termékszavatossági jogát is, ha nem a kellékszavatossági jogát választja. Ezt a jogát azonban a termék gyártójával, vagy forgalmazójával szemben érvényesítheti, mégpedig a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül. A termék akkor tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Az észlelt hibát azonban termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.
Ebben az esetben azonban csak a termék kijavítását, vagy kicserélését kérheti. 

Vannak bizonyos esetek, amikor a gyártó, illetve a forgalmazó mentesül e kötelezettsége alól. Ezek a következők:

  • ha bizonyítani tudják, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. 
  • A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. 
  • Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. 

Jótállás

A jótállás az eladó, azaz webáruházunk fokozott felelősségvállalása a hibás teljesítésért. Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles. A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználót, azaz Önt a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik. 

  1. Panaszkezelés

Számunkra a Megrendelő, a Vevő érdekei a legfontosabbak, ennek érdekében a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő gyorsasággal teljesíteni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben. Minden hozzánk beérkező észrevételre reagálunk, és orvosoljuk. Amennyiben szükséges (tőlünk eredő hiba miatt), azt pénz visszafizetési garanciával kezeljük.

Ha azonban a panaszkezelésünk mikéntjével, vagy akár annak eredményével nem ért egyet, úgy azt is jelezze felénk és arról jegyzőkönyvet készítünk, melyből Ön is kap egy példányt. Másik példány áruházunkat illeti meg. Ezután 30 napon belül reagálunk az Ön panaszára. E válasz egy példányát megküldjük Önnek postán, másik példányát 3 évig megőrizzük. Ez utóbbit – amennyiben szükséges – az ellenőrző hatóságoknak bemutatjuk.

blog comments powered by Disqus